بیمه حساب : خرید آنلاین از بیمه دی

بیمه حساب : خرید آنلاین از بیمه دی

تصاویر (1)

بیمه دی با شما برای جبران،هموطنان عزیز از سراسر کشور جهت مشاوره و صدور انواع بیمه نامه کافیست با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۲۹۷۴۸۲۶۶

ورود به سایت بیمه حساب

وب سایت بیمه حساب متعلق به نمایندگی بیمه دی کد ۶۵۵۹ و آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر کشور جهت صدور انواع بیمه نامه در سریعترین زمان با تخفیف ویژه می باشد.

همچنین هموطنان عزیز در استان البرز می توانند جهت صدور حضوری انواع بیمه نامه به آدرس کرج کمالشهر بلوار شهرداری بین گلستان ۷ و ۸ بیمه دی مراجعه نمایند.

در این نمایندگی انواع بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو بیمه های آتش سوزی بیمه های درمان و عمر و سایر بیمه نامه ها صادر می گردد.

امکان خرید بیمه نامه به صورت نقد و اقساط وجود دارد.

جهت خرید بیمه شخص ثالث و بدنه به صورت اقساطی کافیست همراه یک فقره چک به این نمایندگی مراجعه نمایید.

امکان صدور بیمه بدنه خودرو بدون پیش پرداخت وجود دارد

همچنین برای خانواده های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران که از بنیاد شهید حقوق دریافت می نمایند بیمه شخص ثالث و بدنه انواع خودرو به صورت کسر از حقوق در ۱۲ قسط بدون پیش پرداخت صادر در خواهد شد

ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازانی که بیمه درمانی از شرکت بیمه دی دارند میتوانند فاکتور های درمانی خود را به این نمایندگی تحویل دهند.

از مدارک مورد نیاز جهت تحویل مدارک درمانی می توان به دستور پزشک فاکتور مهر شده و سایر مدارک اشاره نمود.

با توجه به افزایش هزینه های درمانی با تهیه بیمه درمان انفرادی و خانوادگی شرکت بیمه دی می توانید از هزینه های ناخواسته ای که به خانواده ها وارد می شود جلوگیری کنید.
حتی اگر بیمه پایه نیز نداشته باشید می‌توانید تحت پوشش بیمه درمان انفرادی دی قرار بگیرید

در صورتی که بیمه پایه نداشته باشید فرانشیز شما ۳۰ درصد اعمال خواهد شد.

عزیزانی که بیمه پایه داشته باشند می‌توانند در هنگام صدور از فرانشیز ۲۰ درصد یا ۱۰ درصد بهره مند شود.

از پوشش های بیمه درمان انفرادی دی می توان به هزینه های ویزیت دارو آزمایش جراحی های عمومی و تخصصی وسایر هزینه ها اشاره نمود.

جهت دریافت مشاوره رایگان همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برچسب ها :

بیمه حساب,وبسایت خرید آنلاین بیمه دی,خرید اینترنتی بیمه نامه از شرکت بیمه دی,خرید بیمه درمان انفرادی از بیمه دی,سامانه فروش انواع بیمه از بیمه دی,سایت فروش بیمه نامه از نمایندگی بیمه دی,bimehesab.ir,bimeh hesab,سایت بیمه حساب,همراه بیمه دی,صدور اینترنتی بیمه نامه دی,تمدید بیمه شخص ثالث دی

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

Originally posted 2023-08-14 19:38:39.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *