بهترین شرکت بیمه درمان تکمیلی انفرادی کدام است؟

امروزه داشتن بیمه تکمیلی برای هر خانواده ای با توجه به افزایش هزینه های درمانی توصیه می شود در این میان انتخاب شرکت مناسب برای خرید بیمه تکمیلی می تواند کمک بزرگی به شما عزیزان بکند شرکت بیمه دی با بیش از ۲۰ سال تجربه در انواع رشته ها و همچنین سهم بزرگ از بیمه درمان کشور می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد. همچنین بیمه دی دارای بیشترین مراکز درمانی طرف قراداد بین شرکت های بیمه می باشد.

بیمه درمان

سامانه سفارش آنلاین بیمه درمان انفرادی دی

جهت مشاهده طرح های بیمه تکمیلی دی به صورت انفرادی و خانوادگی می توانید وارد سامانه فروش بیمه دی شوید در این سامانه طرح های بیمه درمان دی با پوشش های مختلف قابل مشاهده هست و همچنین می توانید حق بیمه را برای هر نفر به صورت جداگانه مشاهده نمایید امکان انتخاب فرانشیز ۱۰ و ۲۰ درصد در شرکت بیمه دی وجود دارد.

جهت صدور بیمه درمان دی کافیست سفارش راثبت کرده و فرم پرسشنامه سلامت را نیز همزمان پر کنید و بیمه را ثبت نهایی کنید بعد از بررسی اطلاعات شما واحد صدور با شما جهت ادامه صدور بیمه نامه تماس خواهد گرفت در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید میتوانید با کارشناسان واحد صدور مطرح نمایید.

برای برخی از پوشش های بیمه تکمیلی دوره انتظار وجود دارد که با ورود به سامانه فوق می توانید از آنها اطلاع کسب نمایید.

برچسب ها :

بین شرکت های بیمه کدام شرکت بهترین و ارزانترین طرح های بیمه تکمیلی را دارد,هزینه پوشش های درمانی شرکت بیمه,خرید بیمه تکمیلی از بهترین شرکت بیمه در سراسر کشور,بیمه درمانی دی بهتر است یا سامان

۴.۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

Originally posted 2023-04-11 19:43:36.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *